Kako krenuti na Instagramu i šta raditi prvih 30 dana?

Kako krenuti na Instagramu i šta raditi prvih 30 dana?

Nema puno filozofije (kao što ćete videti), ali ima posvećenosti. Dobro mi došli u tekst u kojem ću vam objasniti kako krenuti na Instagramu.

Posebno ako ste žena koja ima digitalni proizvod ili uslugu u vidu online kursa, mentotrskog programa, koučinga/konsultacija, i slično.

Naravno, ukoliko ne spadate u tu grupu i vi ćete izvući poentu.

Ovo govorim jer će primeri koje budem davala kroz tekst biti usmereni na moju ciljnu grupu kao što je slučaj sa svim mojim sadržajem.

Što bi trebalo i vi da radite kroz svoj sadržaj.

Nego, da mi počnemo.

Kako krenuti na Instagramu?

Ono čime se nećemo baviti u ovom tekstu jeste otvaranje profila na Instagramu, gde i kako kliknuti.

To vrlo lako možete pronaći sa par klikova na YouTube.

Na primer:

Ukoliko vam je potrebna pomoć oko pisanja vrhunskog opisa svog profila, tekst o tome možete pročitati kada kliknete ovde.

No, uzeću u obzir da ste sve te tehničke stvari već stavili na mesto.

Kako biste bili sigurni da je sve ’’pod konac’’ što se kaže, bacite oko na ovaj Profin post:

E tako. Nabavili smo opremu, vreme je da počnemo sa prelaženjem nivoa ove Instagram igrice.

Kako krenuti na Instagramu bez ciljne grupe?

Jedna reč.

NIKAKO.

Nivo 1

Hoćete da preskočite ovaj nivo?

Slobodno, samo napred. Profa vas ne drži.

Samo onda možete već ovde da stanete sa čitanjem ovog teksta jer bez pređenog ovog nivoa, svi drugi ostaju zaključani  (u smislu da padaju u vodu, ne vrede ništa i vi tumarate po Instagramu na slepo).

Jer ovo je ključno kod odgovora na pitanje kako krenuti na Instagramu.

Zašto ovo ovako pišem?

Jer me gomila mojih žena sa IG pita pitanja kako do više pratilaca, kako rasti na IG, itd. a nema jasno definisanu ciljnu grupu.

To je kao da mi u punom klubu pevaš ’’sestro drži me, sestro pašću ti’’ i ja ti kažem za koji gelender da se uFatiš da ne padneš, a ti jok.

Ideš okolo i hvataš se za momke i gde god stigneš pa se posle pitaš što ne možeš da nađeš pravog.

Isto je i sa ciljnom grupom.

Ako si za sve, nisi za nikoga.

(pređoh ja sa obraćanja na VI – na TI, no dobro, nije to poenta)

Pošto sam temu određivanja ciljne grupe za Instagram detaljno objasnila u ranijem tekstu (klikni da pročitaš) i dala ti način kako – pročitaj ga i primeni.

Kada odgovoriš na pitanja iz tog teksta o ciljnoj grupi, imaćeš MINIMUM 20 ideja za objave iz njih.

I to objava koje gađajiu tačno onu ekipu koja tebi treba i tačno tamo gde treba.

Izazov od 30 dana sadržaja

Sad kad imaš jasno kome se obraćaš, počni da kreiraš objave za njih.

Nivo 2

Želiš da znaš kako krenuti na Instagramu? Potreban ti je primer?

Pogledaj Profin profil, pogledaj @kremkokos profil, pogledaj @socialmaxprogram profil.

Svaka od nas kreira sadržaj (pa i ja ovaj blog post koji čitaš sada) za svoju ciljnu grupu. I to je glavni razlog zašto nam tako dobro ide.

Zato i ti uradi isto.

U naredih 30 dana uradi izazov gde ćeš kreirati sadržaj svakodnevno na Instagramu, samo za tvoju ekipu, na tvoj autentičan način!

Ne znaš kako?

Sve to radimo na Insta Spa programu.

Takođe, pročitaj ovaj tekst ovde.

Bonus nivo

Ako želiš da budeš uspešnija, otključaj bonus nivo.

A on je: kreiraj sadržaj jednom nedeljno van IG platforme.

Voliš video? Snimaj za YT jednom nedeljno i promoviši taj sadržaj na IG.

Voliš audio? Snimaj podcast jednom nedeljno i promoviši taj sadržaj na IG.

Voliš pisanu formu? Piši blog jednom nedeljno i promoviši taj sadržaj na IG.

Kako da saznaš gde tvoju ekipu STVARNO boli

…i onda joj daš odgovore?

Ponudi im besplatne konsultacije od 20 minuta.

Nivo 3

Poenta ovih konsultacija nije da vi (recimo da ste fitnes trener) date svojoj ekipi sve odgovore na tacni + plan ishrane i trening.

Nisam na te odgovore mislila.

Pa niste ni vi ni ja krave muzare niti besplatno savetovalište.

Već dajemo gomilu vrednog i besplatnog sadržaja na svojim kanalima.

Poenta ovih besplatnih konsultacija je AKTIVNO SLUŠANJE. Kako? Tako što ćete postavljati prava pitanja.

’’Zašto si odlučia da se čujemo danas?’’

’’Šta očekuješ od ovog razgovora?’’

’’Koji ti je najveći izazov sa X?’’

I samo ćutiš i slušaš. Potavljaš podpitanja i upijaš.

Knjiga koja ti može pomoći: Ne pristajte na manje, Kris Vos

Nakon što odradiš to sa svojom ekipom koliko često možeš, značeš tačno šta im treba, gde ih boli i kako da im to rešiš.

I ne. Onda ne praviš eBook. Niti online kurs.

Ljude boli uvo za još jedan eBook i kurs.

Ljudi žele tebe i tvoje znanje.

Kako to da im pružiš? Pitaš ih u tim konsultacijama, ukoliko bi ti napravila online program gde bi se tvoja ekipa skupila jednom nedeljno na Zoom-u zajedno sa tobom. Gde bi im odgovorila na sva pitanja koja su ti upravo postavili. Koliko bi im bilo dovoljno da to traje? Koliko nedelja? Po sat i po, dva.

I zapisuj, beleži.

I onda osmisli, napravi i ponudi im taj program

eBook može da bude jedino propratni materijal.

Naravno, sve ovo detaljnije obrađujem sa mojim ženama na mom Insta Spa programu kroz naše Zoom radionice gde se svakoj mogu ponaosob posvetiti.

Upiši se u formu ispod ukoliko te zanima više pa se čujemo na mejlu.

A kako do više pratilaca?

Famozno pitanje koje se krije u ovom ’’kako krenuti na Instagramu’’ i u kome svi misle da se krije zlato.

Moraću da te razočaram, ali followeri ti ne znače ništa ako nikad ne kupe od tebe.

Iako je i ovaj deo pokriven u Insta Spa paketu, on nije suština.

Suština je u tome što te ja učim kako da od svog online biznisa praviš pare uz pomoć IG. Ne kako da nakupiš gomilu pasivne ekipe na profilu i onda jedno veliko ništa.

Ako su ti napumpani brojevi u cilju, Profa nije mentorka za tebe.

Izgradnja zajednice

Dok radiš ove prethodne korake oko toga kako krenuti na Instagramu, uradi i ovaj.

Nivo 4

Da bi neko kupio od tebe, mora da se stvori poverenje.

A prvi korak ka tome jeste nešto što se zove poruka dobrodošlice.

No kako ja sad ovde ne bih imala ceo jedan novi blog post u ovom koji već čitate, sve sam to lepo objasnila u ovom tekstu ovde (klikni).

Mislim da ne moram da naglasim da i to do detalja pokrivamo na mom programu?

Ne?

Odlično.

Šta ako ovo ne uspe?

Šta ako nakon 30 dana ne reaguje niko? Ništa se ne dešava i čuju se cvrčci?

Onda menjaš ili ciljnu grupu, ili svoju ponudu – što bi moja mentorka rekla.