Ko je Profa za društvene mreže?
Profa za dr.mr (dr.mr. je skraćenica za društvene mreže) je totalni zavisnik o digitalnom marketingu, sa trunkom više ljubavi prema društvenim mrežama nego za sve ostalo što digitalni marketing podrazumeva.
Kada se ne bavim ovim, volim da radim na sebi. Duhovni sam avanturista i duboko verujem da je uspešan biznis moguć samo ako smo dovoljno voljni da jednako radimo i na sebi i na svom biznisu.
To me je i inspirisalo da pronađem način da spojim spiritualnost i biznis.
Zbog toga sam razvila svoju metodologiju u kojoj marketing može da se radi bez onog grča u stomaku, sa integritetom, uz flow i iz ženske energije. Sve to podučavam kroz moj Profagram program.
Volim da pijem hladan nes dok kreiram sadržaj za moju ekipu.
Imam mačku po imenu Tiamat i zovem je svakako samo ne po imenu. Ona je menadžer za pažnju i maženje u mom timu.
Iskustvo
Na polju digitalnog marketinga edukujem se od 2014. godine. Primenjujem ga za sebe od 2016. i zapošljavam se kao community menadžer u jednoj firmi u Novom Sadu krajem maja 2019.

Profu pokrećem u martu 2020. mesec dana nakon što je moje telo dalo otkaz za mene (kad ja nisam znala da kažem ne na tom poslu, telo je reklo ne za mene tako što mi je serviralo ogroman burnout).
Važno mi je da svaka žena koja investira u sebe kroz rad sa mnom ode sa mog programa svesna da interakcije na društvenim mrežama nisu isto što i njena vrednost. Niti da se njena vrednost meri brojem njenih prodatih usluga.
Da može da vodi svoj biznis iz ženske energije, dok se zabavlja, dok je iskrena i do kosti svoja i da će svejedno (baš zbog toga) pronaći svoju ekipu koja želi da radi baš sa njom.
E da, moje ime je Zorana Ivanić, stojim iza Profe kao brenda i dobro mi došla.
