You are currently viewing Kako napisati dobar opis profila na Instagramu?

Kako napisati dobar opis profila na Instagramu?

Znam… želiš više lajkova, komentara, follow-a. No da li to tebi i tvom biznisu donosi više prodaje ukoliko imaš neki digitalni poizvod ili uslugu? E, ovde u igru ulazi dobar opis profila na Instagramu.

Objasniću.

Možda je tvoj opis i dovoljno dobar, ali šta ako bih ti rekla da može biti još bolji?

Plus, pripremila sam ti jasan templejt koji je primenljiv onog trenutka kada završiš sa čitanjem ovog blog posta.

Tako da ćeš vrlo brzo imati odgovor na pitanje “šta staviti u opis profila na Instagramu“.

Tajna koju krije dobar opis profila na Instagramu

Hajdemo malo realno. Van lajkova, komentara i ostalog.

Da bi neko kupio od tebe mora prvo da te zaprati, pa da se izgradi tu poverenje (kroz sadržaj koji deliš), pa da vidi tvoju ponudu 8 do 16 puta (po istraživanjima koliko je ljudima potrebno da donesu odluku da kupe od nas), i tek onda da kupi.

Danas se bavimo prvim korakom.

Jer dobar opis profila na Instagramu radi baš to. Zbog njega tvoj idealni klijent bira da te zaprati ili ne.

Zato je bitno šta i kako ćeš tamo napisati.

U nastavku ovog teksta fokusiraću se na žene koje imaju neki digitalni proizvod i/ili uslugu i kako možeš (ako si jedna od njih) da iskoristiš ovo na najbolji način.

Bez ovoga je tvoj opis profila na Instagramu golišav

Znam da ti je bitno ono o čemu pričaš na svom Instagramu, bitno ti je da preneseš poruku, ali isto tako znam da ti je i bitno da prodaš svoje usluge, program, sesije, itd. jer niko od nas ne jede vazduh, pa ni ti.

Verujem da ti je još bitnije da taj proizvod ili usluga zaista pomognu, ulepšaju i olakšaju život ljudima koji odluče da ulože u sebe kroz rad sa tobom.

Zbog toga je bitno da tvoj opis sadrži jedan i jasan poziv na akciju.

Dakle, da im jasno, konkretno i bez okolišanja kažeš šta da urade. Kao osmogodišnjaku. Ako imaš osnovca u blizini, pitaj ga da li mu je jasno kako može da radi sa tobom nakon što pročita tvoj opis.

Ako kaže da, odlično. Ako kaže ne, menjaj.

I ne. Ovo ne radiš jer su tvoji pratioci glupi! Ovo radiš kako bi im olakšala proces odluke i dala jasno kako.

Jer, prvo – na Instagramu smo, pažnja je kratka. Ako već imaš njihovu, iskoristi je!

I drugo, pomažeš im jer ih vadiš i “decision fatigue“. Posebno ako su žene (kao u mom slučaju). Jer mi najbolje znamo koliko odluka i odlukica donesemo na dnevnom nivou.

Te oko stana/kuće, te oko klinaca, veša… i dodaj na to još i biznis koji si odlučila da imaš (i zbog čega mislim da si ogromna carica). Znam, već ti se vrti u glavi.

Zato im pomozi da dok su barem na tvom profilu, dok čitaju tvoj opis Instagram profila, ili objave – da ne moraju da lupaju glavu.

Napiši im jasno kako mogu da rade sa tobom.

Želiš prodaje? Napiši ljudima kako da kupe. Simple as that.

U nastavku ovog blog posta, pokazaću ti kako i šta da staviš u opis profila na Instagramu.

Dobar opis profila na Instagramu treba da…

Učini sledeće:

  • Da uhvati pažnju
  • Da ukratko opiše o čemu je tvoj biznis / kome pomažeš
  • Da pokaže da iza biznisa stoji osoba poput njih, koji posete tvoj Instagram profil (pokazati određen personaliti)
  • Da navede posetioce tvog profila da te zaprate

No, vreme je. Prelazimo na konkretan način kako da i ti to uradiš tako da ispuniš ove korake.

Pisanje svog opisa Instagram profila

Prvo ću odmah da te bacim u vatru. Jer žene koje uspevaju su one koje počinju i kad nisu spremne i ne čekaju savršen trenutak.

Znaju da on nikad neće doći.

U to ime… hajmo na vežbu.

Ispod ćeš pronaći gotove templejte za pisanje, samo ih popuni tako da se odnosi na tvoj biznis. (ovo ćeš najbolje uraditi ako svoju ciljnu grupu imaš crno na belo, na papiru. Ako to nije slučaj, žao mi je što ti rušim sneška, ali, pišeš u prazno).

Prvo to reši, imaš tekst ovde, primeni ga i onda nastavi sa ovim.

VEŽBA:

Radim sa / kreiram usluge ili proizvode za / obučavam / treniram / pomažem ljudima koji…

mrze

trebaju

žude

vole

ne mogu da shvate kako da

su skroz u

tajno žude za

se bore da

traže kako

su totalno spremni

očajnički žele

su opsednuti sa

________________.

Ili

Pomažem XY da / radim sa XY (npr. mamama i onima koje uskoro postaju mame) / podsećam XY / treniram XY / dajem XY alate da / pokazujem XY kako da…

imaju više __________, sa dozom ___________.

da se nose sa __________, dok dobijaju više ________.

dobiju više _________, dok se osećaju kao da _________.

pretvore _________ u __________.

donesu više _________ u svoj život.

reše _________ sada i zauvek.

izgledaju + osećaju se _________.

Potrudi se da ti sve stane u tu jednu ubitačnu rečenicu koja će ljudima na keca objasniti o čemu je to tvoj profil.

Instagram ima limit od 150 karaktera. Imaj to na umu kada pišeš opis za bio na Instagramu.

Nakon toga sledi poziv na akciju.

  • Kako da rade sa tobom, da li da ti pišu u DM?
  • Kako da se upišu na tvoj program, možda kad kliknu link ispod opisa?
  • Kako da se prijave 1:1, da li možda imaš upitnik pre rada sa svojom ekipom?

Napiši im jasno.

Evo mog primera:

(ovo je inače moj prvi opis ikada i mnogo se raznežim svaki put kad ga vidim)

primer kako napisati dobar opis instagram profia

Poziv na akciju pišeš i prilagođavaš svojoj trenutnoj ponudi koju imaš.

Bitno je da im ovim pozivom na akciju probudiš onu prvu, inicijalnu radoznalost. Da kada pročitaju opis i zaprate, budu svesni da postoji način da rade sa tobom.

Tu je ključ.

Naravno, većina neće kupiti na prvu (neki hoće, kojima gori pod nogama i naiđu na tebe koja rešavaš baš taj problem).

Seti se onoga s početka.

Zaintereesuješ ih opisom – zaprate te – izgradnja poverenja – prodaja.

Ali, jasan poziv na akciju će im ostati da tinja negde u pozadini uma i biće tu svaki put kad ponovo posete tvoj profil.

Šta napisati u opisu na Instagramu – BONUS SAVET

Koristite emoji-e.

Ovo je onaj deo “da pokažeš da iza biznisa stoji osoba poput njih, koji posete tvoj Instagram profil (pokazati određen personaliti)“.

Smajlići će ti pomoći da tvoj opis Instagram profila ne deluje zategnuto i šturo (osim ako to želiš da postigneš).

Emoji-ji daju tvom opisu prijemčivost, ljudskost, emocije. Čak i ako se baviš nečim ozbiljnim kao što to radi zubar, čak i on može svoj opis da personalizuje.

Recimo:

Zubar lake ruke. Pomažem ljudima da sa ponosom pokažu zube – svojim osmehom! 😁

Sve stomatološke usluge.

Najnoviji trend izbeljivanja zuba (klik na link ispod) 🦷⬇️

Pre nego što ti dam još par saveta… ukoliko želiš da vidiš kako to izgleda voditi svoj biznis iz autentičnosti, dok se fokusiraš na stvari koje donose rezultate, upiši se na besplatan kurs “Izgradi stabilan biznis kroz sadržaj“.

Naravno, ako ga primeniš.

Upiši se ispod:

Zaključak

Da, opis profila na Instagramu možda ima samo 150 karaktera, ali ga to ne čini manje važnim.

Uloži neko vreme u pisanje svog opisa, igraj se, obrći, okreći dok ne budeš zadovoljna.

Možeš napisati ozbiljan, šaljiv, impresivan, koji god. Fora je u tome da predstaviš sebe i svoj biznis na najbolji način koji će kliknuti u ušima (odnosno očima, jer čita) tvog idealnog klijenta.

A sada i znaš kako.

Srećno pisanje! Pokidaj svoj opis profila na Instagramu!

Z.