Kako napisati dobar opis profila na Instagramu?

Kako napisati dobar opis profila na Instagramu?

Znam… želite više lajkova, komentara, follow-a. No da li to vama ili vašem biznisu donosi više prodaje ukoliko imate neki poizvod ili uslugu? Ovde u igru ulazi dobar opis profila na Instagramu.

Objasniću.

Čak i da nemate svoj biznis, ovaj blog post će vam pomoći da bolje, kreativnije i zanimljivije predstavite sebe na Instagramu.

Možda je vaš opis i dovoljno dobar, ali šta ako bih vam rekla da može biti još bolji?

Plus, pripremila sam vam jasan templejt koji je primenljiv onog trenutka kada završite sa čitanjem ovog blog posta.

Tako da ćete vrlo brzo imati odgovor na pitanje “šta staviti u opis profila na Instagramu“.

Tajna koju krije dobar opis profila na Instagramu

Hajdemo malo realno. Van lajkova, komentara i ostalog.

Da bi neko kupio od vas mora da ode na vaš sajt. Da bi otišao na vaš sajt (u ovom slučaju pričamo o Instagramu samo) mora da klikne na link u opisu.

A kako će da klikne na link u opisu ako tamo stoji neki dosadan tekst koji ga nigde na navodi i koji niko ne čita?

via GIPHY

Ako nemate svoj sajt i Instagram je vaš lični, u linku možete ostaviti neku pesmu recimo ili zanimljiv link sa nekog bloga za koji verujete da vas opisuje u najboljem svetlu.

A onda u poslednjoj rečenici svog opisa staviti nešto poput ’’Zanima te ko je Nađa (vaše ime)? Klikni na link ispod, možda se iznenadiš.’’

To je sada jedan brzinski primer, ali budite kreativni, testirajte i menjajte, pa vidite šta najbolje rezonira sa vama.

Ipak, u nastavku ovog teksta fokusiraćemo se na ljude koji imaju neki proizvod i/ili uslugu i kako možete (ako ste jedan od njih) da iskoristite ovo na najbolji način.

Muke nas ispod 10 000 pratioca

Znam da vam je bitno ono o čemu pričate na svom Instagramu, bitno vam je da prenesete poruku, ali vam je i bitno da prodate svoje proizvode i usluge jer niko od nas ne jede vazduh.

Verujem da vam je još bitnije da taj proizvod ili usluga zaista pomognu, ulepšaju i olakšaju život ljudima koji od vas kupuju.

Barem je to kod mene slučaj.

Svi mi koji imamo ispod 10k pratioca na Instagramu još uvek nemamo swipe up opciju za stori. Iskreno se nadam da će se to uskoro promeniti.

To je ono u storijima kada u dnu stoji ’’see more’’ i vi povučete prstom na gore i evo vas na novom YouTube videu vašeg omiljenog učitelja joge ili na vebsajtu vašeg omiljenog domaćeg proizvoda (recimo).

Swipe up opcija je iz raja izašla kako bi olakšala i nama i našim pratiocima da lakše dođu do našeg sajta (ili šta god stavimo u link u storiju) ukoliko to žele.

Slika swipe upa iz raja kako ide na put

No, za nas ispod te magične cifre, jedini način da dovedemo ljude na naš sajt jeste preko linka u opisu našeg Instagram profila.

Pa zašto ga onda ne biste unapredili i ’’iscedili’’ maksimum iz svog opisa?

Ovaj blog post će vam pokazati kako.

Dobar opis profila na Instagramu treba da…

Učini sledeće:

  • Da uhvati pažnju
  • Da ukratko opiše o čemu je vaš biznis
  • Da pokaže da iza biznisa stoje ljudi poput onih koji posete vaš Instagram profil (pokazati određen personaliti)
  • Da informiše o najnovijim aktuelnostima
  • Da navede posetioce i pratioce da preduzmu akciju (kliknu na link)

No, vreme je. Prelazimo na konkretan način kako da i vi to uradite jednako dobro.

Pisanje svog Instagram opisa

Ispod ćete pronaći gotov templejt za pisanje, samo ga popunite tako da se odnosi na vas ili vaš biznis.

Mi radimo sa / kreiramo usluge ili proizvode za / mi obučavamo / mi treniramo / mi pomažemo ljudima koji…

mrze

trebaju

žude

vole

ne mogu da shvate kako da

su skroz u

tajno žude za

se bore da

traže kako

su totalno spremni

očajnički žele

su opsednuti sa

________________.

Ili

Mi im pomažemo da / podsećamo ih / treniramo ih / dajemo im alate da / pokazujemo im kako da…

imaju više __________, sa dozom ___________.

da se nose sa __________, dok dobijaju više ________.

dobiju više _________, dok se osećaju kao da _________.

pretvore _________ u __________.

donesu više _________ u svoj život.

reše _________ sada i zauvek.

izgledaju + osećaju se _________.

Potrudite se da vam sve stane u tu jednu ubitačnu rečenicu koja će ljudima na keca objasniti o čemu je to vaš profil.

Instagram ima limit od 150 karaktera. Imajte to na umu. I uvek ostavite par karaktera viška jer ponekad zabaguje pa vam obriše poslednje dve, dve i po reči.

Nakon toga sledi poziv na akciju.

Ako pišete blog kao i ja ovaj koji upravo čitate, najbolje je da vaš link bude najnoviji blog post. U zavisnosti od teme o kojoj ste pisali, to i stavite kao poziv na akciju. Ja vrlo često stavim sam naslov blog posta i odgovarajuće emoji-e koji ih dodatno usmeravaju na sam link.

Evo mog primera:

primer kako napisati dobar opis instagram profia

Ako imate dečiji online shop, možete da napišete nešto poput: ’’Klikni na link ispod i saznaj za kojom su to igračkom deca poludela!’’

Naravno, ovo prilagodite svom biznisu.

Bitno je da im ovim pozivom na akciju probudite radoznalost. Da kada pročitaju opis ne mogu da odole, a da ne kliknu na link.

Tu je ključ.

Bonus savet

Koristite emoji-e.

Kao u svim primerima iznad. Emoji-ji daju vašem opisu prijemčivost, ljudskost, emocije. Čak i ako se bavite nečim ozbiljnim kao što to radi zubar, čak i on može svoj opis da personalizuje.

Recimo:

Zubar lake ruke. Pomažem ljudima da sa ponosom pokažu zube – svojim osmehom! 😁

Sve stomatološke usluge.

Najnoviji trend izbeljivanja zuba (klik na link ispod) 🦷⬇️

Pre nego što vam dam još par saveta… ukoliko vam fali ideja za objave, upišite se ispod i preuzmite besplatno svoj eBook “3 vrste postova za društvene mreže koje će vam doneti više interakcije“:

Zaključak

Da, opis profila na Instagramu možda ima samo 150 karaktera, ali ga to ne čini manje važnim.

Bitno je da uložite neko vreme u pisanje svog opisa. Možete napisati ozbiljan, šaljiv, impresivan, koji god. Fora je u tome da predstavite svoj biznis u najboljem svetlu.

A sada i znate kako.

Kada ga napišete, slobodno mi se javite na mom Instagramu ovde i rado ću ga pogledati i reći svoje mišljenje.

Samo budite spremni da čujete iskren komentar i kritiku.

Uostalom, imamo isti cilj: kako napisati dobar opis profila na Instagramu.

Srećno pisanje!

Z.