Besplatna edukacija o društvenim mrežama:

Ne skači sa mreže na mrežu, nisi zec.
Proveri da li si u nekoj od ovih grupa: Već neko vreme si na mrežama kao ekspert u svojoj oblasti, kreiraš sadržaj, izgleda sve

Tvoj životni sadržaj
Kreiranje sadržaja jeste ključ uspeha za tvoj online biznis. Postoji još jedan. Mnogo bitniji za drugi vid uspeha. Sadržaj sa kojim puniš svoj život.

Poziv na akciju – sve što treba da znaš
Taj famozni poziv na akciju. Svaka od nas je u počecima našeg biznis puta uplašeno bežala on toga. Od prodaje. A onda vreme malo

Šta nosiš kući nakon rada sa mnom?
Kroz program KREIRAJ SADRŽAJ pomažem ženama ekspertima u svom polju da kontinuirano kreiraju sadržaj za svoj online biznis bez bojazni da će ostati bez

Zašto se ne dešava ništa iako kačiš sadržaj?
Kačiš sadržaj, snimaš, pišeš, pojavljuješ se, ali… malo čuješ cvrčke, malo proleti žbun ko u vestern filmovima. Slabe ineterakcije, malo čuvanja na IG, slabo

Kako izgledaju rezultati kontinuiranog kreiranja sadržaja?
Od biznisa, treninga, preko učenja, pa sve do kreiranja sadržaja – potrebno je da prođe neko vreme da bismo počeli da uviđamo rezultate našeg

Nivoi tvog sadržaja – sve što treba da znaš
Sećaš se kada smo se kao klinke igrale u parku po penjalici (saznaćeš uskoro kakve veze ovo ima sa tvojim sadržajem)? Ono polukružno što

Zašto je odgovornost MUST HAVE za kreiranje sadržaja
Nađeš neki generički plan za svoj sadržaj online ili na Pinterestu, probaš, kreiraš neko vreme, ide to fino… a onda se desi život, malo

3 stvari koje tvoj sadržaj mora da ima
Ovo ti dođe kao kada praviš čiz kejk, 3 sloja koja čine da čiz kejk bude čiz kejk. Bez nekog od slojeva – ma

Koji tip sadržaja da kreiraš u zavisnosti od faze tvog biznisa?
Bilo da tek pokrećeš svoj IG profil ili si tu već neko vreme, u ovom blog tekstu ću ti pokazati koji tip sadržaja je

Kako da uvek imaš ideje za sadržaj?
Kao ženi u online biznisu, ideje za sadržaj su nešto što ti uvek treba, a ako ti ih je ponekad zafalilo – dobrodošla u

Kako da kreiraš vredan sadržaj za tvoj biznis?
Kao žena u online biznisu, sigurna sam da si se minimum jednom zapitala kako da kreiraš vredan sadržaj? Svesna si da je on jedan

Izgradnja zajednice na Instagramu 2.0
S obzirom da je prvi deo teksta pod istim imenom: izgradnja zajednice na Instagramu iz 2020. i zastareo, vreme je za jedan refresh! Da ne pričam

Šta je evergreen sadržaj: kako da te klijenti nađu i dok spavaš
Šta je evergreen sadržaj? Evo kako bih ti to objasnila na sočan način: To je vrsta sadržaja koja radi za tebe (videćeš i kako)

Granice u biznisu: Kako postaviti jasne granice u svom biznisu?
Sigurna sam da su ti se desile situacije u životu nakon kojih si rekla “nikad više!”, jesam li u pravu? Bilo u biznisu (posebno

Autentičnost na Instagramu + 3 benefita za tvoj biznis
Čula si sigurno da svi spominju autentičnost na Instagramu i mrežama uopšte. I svi pričaju o tome, a niko da pokaže kako. E pa

Kako pokrenuti newsletter + 3 saveta za uspešan start
Kako pokrenuti newsletter ti možda trenutno izgleda kao ogroman, dlakavi bauk i nemaš pojma odakle da kreneš. No, do kraja ovog blog posta, obećavam

Kako oživeti svoj Instagram profil?
Opao vam doseg? Muku mučite da vaš post u koji ste uložile gomilu svog vremena i dale puno vredosti, zapravo stigne do pubilke? Dobro

Kako da uspeš na Instagramu ako si u network marketingu?
Stalno viđam isto. Ista imena (avon_mirijevo, aloe.vera.sanja, limes_anka) , isti princip, iste objave, gomila proizvoda, a 0 ljudskosti u network marketingu. Inače ako sam

Kako krenuti na Instagramu i šta raditi prvih 30 dana?
Nema puno filozofije (kao što ćete videti), ali ima posvećenosti. Dobro mi došli u tekst u kojem ću vam objasniti kako krenuti na Instagramu.

Kako odrediti ciljnu grupu?
Bez jasne ciljne grupe je kao da pokušavaš da se snađeš u novom gradu bez GPS-a ili mape. Vreme je da na pitanje: kako

Kako mi je copywriting omogućio posetu svetski poznatoj gejming kompaniji?
Dobro mi došli u blog post u kojem ću vam pričati kako sam besramno prodala sebe kroz jedan mejl. Ne brinite. Nije ono što

Kako napraviti prodajnu stranicu i zašto?
Veruem da čim ste ovde i čitate ovaj tekst predpostaviću da nemate svoj landing page (prodajnu stranicu) i da vas zanima kako napraviti prodajnu

Šta mi je donelo 100 dana kreiranja sadržaja?
Ne znam tačno čija je ovo formula, ali ja sam je čula od Jovane Miljanović. No, ko god da je rekao ili prepričao, ona

Kako napraviti carousel objave koje kidaju?
U ovom blog postu pokrićemo i tehnički deo i marketinški deo pitanja: kako se prave carousel objave na Instagramu. Ukoliko ste vešt strugar k’o

Izgradnja zajednice na Instagramu 1.0
Svi govore kako je izgradnja zajednice na Instagramu bitna, ali retko ko pokaže i kako. Dobro mi došla u prvi deo, gde ćemo razbiti

Hashtagovi za Instagram – vodič za 2023.
Znate kako kažu: zrno po zrno – pogača. E pa u našem slučaju je tarabica po tarabica – rast na Istagramu. Kada su najbolji

Kako do 1000 pratilaca na Instagramu za mesec dana?
Pre nego što se upustimo u ovu avanturu u kojoj ću vam otkriti kako do 1000 pratilaca na Instagamu za mesec dana, moram da

Kako napisati dobar opis profila na Instagramu?
Znam… želiš više lajkova, komentara, follow-a. No da li to tebi i tvom biznisu donosi više prodaje ukoliko imaš neki digitalni poizvod ili uslugu?

Kako napraviti sjajnu objavu na društvenim mrežama?
Znaš ono kada skroluješ po Pinterestu, gledaš gomilu sjanih objava i pomisliš: ’’Pa ovo vrh izgleda, daj da probam!’’ I onda probaš, ali pitanje