Besplatna edukacija o društvenim mrežama:
Kako mi „pije kafu sama i jadna“ menja život? Somatika i biznis
Kako mi je iskustvo “sama i jadna” pije kafu u kafiću otključalo novi nivo mog života? Danas pričamo o temi: somatika i biznis. Juče
Kako da imaš 1 sejv objave svakih 20 sekundi?
Sa velikim uzbuđenjem delim sa tobom ovo danas! Svedočićeš kako sam pomogla jednog divnoj ženi da ne okoliša u svojoj objavi, bude jasna i
Detoks od kakica na društvenim mrežama
Za ovaj detoks ti ne treba sveža banana, celer i limun. Za detoks od društvenih mreža i kakica na njima ti je potreba volja,
Prodavala sam sveske za 2.5 eura
Sve mi smo negde počele. Iako ovo nije bio moj početak u preduzetništvu, bio je jedan početak. I prvi od uspešnijih. Tada. Gledajući kako
Momci sa Tindera kao izgovor za skrivanje na mreži
Bombastičan naslov. Takav je bio i momenat u mojoj glavi kada mi je ovo kliknulo. Već 3.4 meseca ja se skrivam na mom IG. Ili ako
Brz i viralan sadržaj VS. polako i potentno kreiranje sadržaja
Internet je pun raznih saveta za brz rast, neki quick fix za kreiranje sadržaja koji će da ga lansira viralno, sa nadom da će
Imaš „malo pratilaca“? Pročitaj ovo.
Danas ću da ti stavim stvari u novu, zdraviju perspektivu kada je lupanje glave oko novih pratilaca u pitanju. Bilo da imaš 30 ljudi
Kako pokrenuti newsletter + 3 saveta za uspešan start
Kako pokrenuti newsletter ti možda trenutno izgleda kao ogroman, dlakavi bauk i nemaš pojma odakle da kreneš. No, do kraja ovog blog posta, obećavam
Šta kada neko ostavi negativan komentar na tvoj sadržaj?
Napraviš novi komad sadržaja, ponosna si jer baš kida iako znaš da je malo van zone komfora (i tvoje i tvojih idealnih klijenata), okačiš…
Koji tip sadržaja da kreiraš u zavisnosti od faze tvog biznisa?
Bilo da tek pokrećeš svoj IG profil ili si tu već neko vreme, u ovom blog tekstu ću ti pokazati koji tip sadržaja je
Ne skači sa mreže na mrežu, nisi zec.
Proveri da li si u nekoj od ovih grupa: Već neko vreme si na mrežama kao ekspert u svojoj oblasti, kreiraš sadržaj, izgleda sve
Šta je evergreen sadržaj: kako da te klijenti nađu i dok spavaš
Šta je evergreen sadržaj? Evo kako bih ti to objasnila na sočan način: To je vrsta sadržaja koja radi za tebe (videćeš i kako)
Tvoj životni sadržaj
Kreiranje sadržaja jeste ključ uspeha za tvoj online biznis. Postoji još jedan. Mnogo bitniji za drugi vid uspeha. Sadržaj sa kojim puniš svoj život.
Poziv na akciju – sve što treba da znaš
Taj famozni poziv na akciju. Svaka od nas je u počecima našeg biznis puta uplašeno bežala on toga. Od prodaje. A onda vreme malo
Šta nosiš kući nakon rada sa mnom?
Kroz program KREIRAJ SADRŽAJ pomažem ženama ekspertima u svom polju da kontinuirano kreiraju sadržaj za svoj online biznis bez bojazni da će ostati bez
Zašto se ne dešava ništa iako kačiš sadržaj?
Kačiš sadržaj, snimaš, pišeš, pojavljuješ se, ali… malo čuješ cvrčke, malo proleti žbun ko u vestern filmovima. Slabe ineterakcije, malo čuvanja na IG, slabo
Kako izgledaju rezultati kontinuiranog kreiranja sadržaja?
Od biznisa, treninga, preko učenja, pa sve do kreiranja sadržaja – potrebno je da prođe neko vreme da bismo počeli da uviđamo rezultate našeg
Kako do 1000 pratilaca na Instagramu za mesec dana?
Pre nego što se upustimo u ovu avanturu u kojoj ću vam otkriti kako do 1000 pratilaca na Instagamu za mesec dana, moram da
Kako napraviti carousel objave koje kidaju?
U ovom blog postu pokrićemo i tehnički deo i marketinški deo pitanja: kako se prave carousel objave na Instagramu. Ukoliko ste vešt strugar k’o
Kako napraviti sjajnu objavu na društvenim mrežama?
Znaš ono kada skroluješ po Pinterestu, gledaš gomilu sjanih objava i pomisliš: ’’Pa ovo vrh izgleda, daj da probam!’’ I onda probaš, ali pitanje
Kako da uvek imaš ideje za sadržaj?
Kao ženi u online biznisu, ideje za sadržaj su nešto što ti uvek treba, a ako ti ih je ponekad zafalilo – dobrodošla u
3 stvari koje tvoj sadržaj mora da ima
Ovo ti dođe kao kada praviš čiz kejk, 3 sloja koja čine da čiz kejk bude čiz kejk. Bez nekog od slojeva – ma
Kako odrediti ciljnu grupu?
Bez jasne ciljne grupe je kao da pokušavaš da se snađeš u novom gradu bez GPS-a ili mape. Vreme je da na pitanje: kako
Nivoi tvog sadržaja – sve što treba da znaš
Sećaš se kada smo se kao klinke igrale u parku po penjalici (saznaćeš uskoro kakve veze ovo ima sa tvojim sadržajem)? Ono polukružno što
Kako mi je copywriting omogućio posetu svetski poznatoj gejming kompaniji?
Dobro mi došli u blog post u kojem ću vam pričati kako sam besramno prodala sebe kroz jedan mejl. Ne brinite. Nije ono što
Zašto je odgovornost MUST HAVE za kreiranje sadržaja
Nađeš neki generički plan za svoj sadržaj online ili na Pinterestu, probaš, kreiraš neko vreme, ide to fino… a onda se desi život, malo
Autentičnost na Instagramu + 3 benefita za tvoj biznis
Čula si sigurno da svi spominju autentičnost na Instagramu i mrežama uopšte. I svi pričaju o tome, a niko da pokaže kako. E pa
Kako krenuti na Instagramu i šta raditi prvih 30 dana?
Nema puno filozofije (kao što ćete videti), ali ima posvećenosti. Dobro mi došli u tekst u kojem ću vam objasniti kako krenuti na Instagramu.
Kako da kreiraš vredan sadržaj za tvoj biznis?
Kao žena ekspert u svom polji sa online biznisom, sigurna sam da si se minimum jednom zapitala kako da kreiraš vredan sadržaj? Svesna si
Izgradnja zajednice na Instagramu 2.0
S obzirom da je prvi deo teksta pod istim imenom: izgradnja zajednice na Instagramu iz 2020. i zastareo, vreme je za jedan refresh! Da ne pričam
Kako oživeti svoj Instagram profil?
Opao vam doseg? Muku mučite da vaš post u koji ste uložile gomilu svog vremena i dale puno vredosti, zapravo stigne do pubilke? Dobro
Kako napraviti prodajnu stranicu i zašto?
Veruem da čim ste ovde i čitate ovaj tekst predpostaviću da nemate svoj landing page (prodajnu stranicu) i da vas zanima kako napraviti prodajnu
Šta mi je donelo 100 dana kreiranja sadržaja?
Ne znam tačno čija je ovo formula, ali ja sam je čula od Jovane Miljanović. No, ko god da je rekao ili prepričao, ona