You are currently viewing Zašto se ne dešava ništa iako kačiš sadržaj?

Zašto se ne dešava ništa iako kačiš sadržaj?

Kačiš sadržaj, snimaš, pišeš, pojavljuješ se, ali… malo čuješ cvrčke, malo proleti žbun ko u vestern filmovima. Slabe ineterakcije, malo čuvanja na IG, slabo kupuju, itd. 

Za sve ovo je vrlo često samo jedan razlog: 

Kakvu pesmu pevaš i kome 

Pre nekog vremena okačila sam ovo na Profin profil: „Ako želiš ljude koji slušaju sevdalinke, a puštaš rejv na svojoj žurci – doći će ti rejveri, ne oni koje želiš.“ 

Recimo ako bih ja sada kroz ovaj tekst krenula da ti pričam o konverziji kroz mejl, metrikama i CTR kroz Gugl, automatizaciji, i slično… verovatno bi me bledo gledala. 

Iako je to sve deo digitalnog marketinga. 

Fora je u tome što ja ovde iznad pričam jezikom mojih kolega. A moje kolege nisu moji idealni klijenti. Ti si. Žena, ekspert u svom polju koja brzo donosi odluke koje su u skladu sa njom i isto tako primenjuje kako bi stigla gde je pošla. 

Stoga, kad već pevaš, pobrini se da pevaš pesmu koju će čuti samo tvoji idealni klijenti. 

Nisi više na faksu 

Ovo je ujedno i glavna greška koju mnoge od vas prave. I ja sam nekad. Koristiš akademske izraze i fraze koje si naučila na faksu kroz svoj sadržaj (pevaš za kolege). A tu si zbog ljudi kojima treba tvoja pomoć, ali oni te ne čuju zbog pogrešne pesme. 

Piši kao što pričaš sa najboljom drugaricom na kafi i gledaj kako se stvati menjaju

Za koga misliš da kreiraš, a za koga ZAPRAVO kreiraš? 

Druga greška koja se može javiti nakon što prvu rešiš, jeste da kreiraš svoj sadržaj (npr.) za žene koje su u boss babe modu, jure, žure, ne poštuju svoje granice pa ih prelaze u poslu… 

A tvrdiš da želiš profesionalne žene koje rade 2h dnevno, prioritizuju odmor, imaju jake granice i uživaju u životu. 

Način na koji kreiraš sadržaj i pišeš/pričaš jednima i drugima biće nebo i zemlja. 

Ne možeš da očekuješ jedne, dok pričaš drugima. 

ZADATAK: 

Proveri da li pišeš/pričaš za svoje kolege ili za svoju ciljnu grupu? 

Proveri da li se zaista obraćaš svom idealnom klijentu, ili samo misliš da je tako? 

Zato toliko volim sadržaj, kreiranje istog. Jer ima toliko prelepih dubina koje istražujem i testiram od 2016. A samo sa Profom u protekle 3 godine nastalo je preko 800 objava, 160 newslettera, gomila ovakvih blog tekstova… 

Moje iskustvo je ogromno, ali želja da pomognem tebi je još veća. 

Stoga, najbitnije delim sa tobom kroz moj sadržaj ovde na blogu, na mom IG i newsletteru

Ono što ovde ne dobijaš je dubina, struktura, feedback i vođstvo usmereno samo na tebe, tvoj sadržaj i tvoj biznis. 

Donesi odluku da se obavežeš. 

Sebi. Meni. Svom biznisu i svom sadržaju. 

Upiši program KREIRAJ SADRŽAJ ovde

PS. Ne plaćaš meni program, plaćaš sebi rezultat.