You are currently viewing Kako da uvek imaš ideje za sadržaj?

Kako da uvek imaš ideje za sadržaj?

Kao ženi u online biznisu, ideje za sadržaj su nešto što ti uvek treba, a ako ti ih je ponekad zafalilo – dobrodošla u tekst kroz koji ću ti dati dva nepresušna izvora ideja za sadržaj. 

Ideje za sadržaj nisu u magičnom šeširu 

Znam da si uhvatila sebe kako kasno uveče smišljaš o čemu da pišeš na IG, ili šta da kažeš u videu za sutra i slično. 

Moguće da si u tom trenutku i pomislila kako bi bilo dobro da imaš magični šešir iz kojeg bi mogla da izvlačiš ideje za sadržaj. 

No, ne treba ti magični šešir. 

Tvoje najbolje ideje nisu u njemu. 

Nalaze se na drugom mestu. U tebi.  

Danas ćeš saznati i kako da do njih dođeš. 

Ideje za sadržaj iz dva nepresušna izvora 

Postoje dva izvora ideja za sadržaj iz kojih možeš zauvek da crpiš inspiraciju za svoj sadržaj. 

Znam da je ZAUVEK jaka reč. I stojim iza nje sa punim integritetom. Videćeš i zašto. 

Ta dva izvora su:

  • Tvoji sopstveni momenti otkrovenja 
  • Momenti otkrovenja tvojih klijenata i njihova pitanja 

Objasniću ti svaki. 

Primer dva nepresušna izvora ideje za sadržaj

Tvoji lični AHA momenti 

Kao neko ko radi na sebi, bilo da ideš na psihoterapiju, koučing ili pohađaš neku edukaciju za usavršavanje iz tvoje oblasti, neminovno je da ćeš imati gomilu AHA momenata. 

A pošto smo obe svesne da rad na sebi traje za ceo život, tvoji trenuci otkrovenja su ti zagarantovani dok postojiš.

Iskoristi ih. 

Skoro svaki možeš iskoristiti kroz svoj sadržaj. 

Ovo naravno ne znači da ćeš “air all your dirty laundry“. Odrasla si, znaš i osetiš granice. 

Recimo: 

Kada tebi nešto novo klikne iz tvoje oblasti, to je odlična ideja za sadržaj. 

Kada skontaš da postoji lakši način da nešto objasniš, vrh ideja za sadržaj. 

Kada otkriješ da je stari način za XY iz tvoje oblasti zapravo teži način i sada znaš bolje, i to je odličan komad sadržaja. 

Obrati pažnju na svoje AHA momente, zapisuj ih za ideje za sadržaj, ideje za objaave, puni su blaga. 

A onda ih i pretvori u svoj sadržaj. 

Klijentova pitanja i njihovi AHA trenuci 

Tokom rada sa klijentima svedočićeš njihovim momentima otkrovenja i trenucima u kojima im klikne suština. 

Počni da hvataš te momente. 

Pitaj ih kako su došli do toga. Da li su sami i kako? Da li si ti nešto drugačije rekla i leglo im je? Koji je razlog? Na koji problem? Itd. 

Sve su ovo kovčezi puni blaga zvanih tvoje ideje za sadržaj. 

Otvori ih i iskoristi. 

Takođe, obrati pažnju na pitanja koja ti postavljaju

Posebno ako primetiš da se neka pitanja u radu sa tvojim klijentima ponavljaju, prepoznaj to kao znak da tu temu obradiš kroz svoj sadržaj. 

Blog post kao ovaj recimo ili YouTube video ukoliko želiš da kreiraš long form (dužu formu) sadržaja, uđeš u detalje u temu i daš gomilu vrednosti. 

Detaljan tekst o toj formi sadržaja imaš ovde

Ideje za sadržaj: još jedan način 

Ja sam neko ko je u prve 3 godine mog biznisa kreirao preko 700 IG objava, poslala sam preko 130 newslettera i napisala dobar komad blog tekstova. 

Oduvek sam bila kreativno dete, samo sam tu moju maštu prelila na moj biznis i otkrila skroz novi nivo uživanja. 

Moja supermoć je kreiranje sadržaja. Znam kako da napravim objavu koja prvo uhvati pažnju, a onda je i zadrži kroz zabavan i vredan sadržaj u njoj. 

Za tih 3 godine, došla sam do mog procesa uz pomoć kojeg sada imam moj štek ideja za sadržaj. 

Sada ženama kroz moj program KREIRAJ SADRŽAJ dajem taj proces na tanjiru. 

Kroz jasan plan koji kreiramo zajedno koji je u skladu sa tobom, tvojom publikom i tvojim ličnim brendom, ceo prosec kreiranja sadržaja postaje mnogo lakši. 

Jer je krojen za tebe. Nije još jedan generički plan koji si našla online ili u nekom programu koji je isti za sve. 

Ovaj pravimo da ga zaista ispratiš i da ti njegova primena ne bude mučna. Plus, imaš mene kao podršku celim putem. 

Ovo + moj proces za dolazak do ideja za sadržaj doneće ti rezultat kontinuiranog kreiranja sadržaja za koji si svesna da je ključ za tvoj uspeh i uspeh tvog online biznisa. 

Jer ti je jasno da bez sadržaja koji se obraća samo tvom idealnom klijentu – nećeš ni doći do klijenata. 

Zašto da ne lupaš glavu sama? 

Pre svega, jer si probala sama, krenula ok i negde usput se pogubila u kreiranju svog sadržaja i sad imaš jedan mali slatki kupus neredovnog sadržaja. 

Ili ti pak dobro ide, ali želiš da učvrstiš ovaj deo jer shvataš koliko je sadržaj bitan za tvoj biznis. 

Dođi na besplatne konsultacije kako bih videla da li smo za zajednički rad i jasno ti rekla da li je moj program KREIRAJ SADRŽAJ za tebe. Zakaži ih ovde