You are currently viewing Kako izgledaju rezultati kontinuiranog kreiranja sadržaja?

Kako izgledaju rezultati kontinuiranog kreiranja sadržaja?

Od biznisa, treninga, preko učenja, pa sve do kreiranja sadržaja – potrebno je da prođe neko vreme da bismo počeli da uviđamo rezultate našeg rada i truda. 

Trening je možda i najbolji primer za to gde je potrebno da uložimo trud, rad, disciplinu i vreme pre nego što rezultati (u ovom primeru: fit, sexy i zdravo telo) počnu da se vide. Isto je i u ostalim sferama života. 

S tim da je uvek i u sve uključen i faktor sreće. Recimo ona poklonjena petica u školi ili neki komad sadržaja ode viralno, itd. 

Pa ipak, i za faktor sreće je potrebno da se pojavimo, kreiramo taj sadržaj, radimo na biznis ciljevima, itd. 

Bez obzira na to, ovde ne pričamo o tome. Već o ljudima poput tebe i mene koje smo odgovorne, disciplinovane, eksperti u svom polju koje nastavljaju da se pojavljuju bilo da ih faktor sreće “strefi” ili ne. 

Najveći izazov na putu 

Ono što je većini veoma izazovno je upravo taj period kada se “ne dešava ništa” i čuju se cvrčci. 

Održati motivaciju i nastavljati da se pojavljuješ kada naizgled deluje da se ništa ne dešava i ne menja – je supermoć

Tada treba iznova izabrati svoj cilj ka kome smo odlučile da idemo i nekomfor, umesto vraćanje u poznate emocije. 

Što više vežbaš da radiš ono što je potrebno, bez obzira na emocije (realno, i ti i ja bismo pre gledale seriju uz čips i kolu, nego kreirale sadržaj, pa svejedno biramo ovo drugo), to ćeš biti uspešnija. 

Jer vežbaš svoju psihološku fleksibilnost (Guglaj ovu frazu, premoćno je) i rezilijentnost. Samim tim, lakše ti je da radiš nekomforne stvari. 

Ipak, ono što ti može pomoći da se taj peroid “stagnacije” (koji nije stagnacija po klasičnoj definiciji te reči, već samo vreme u kome se kompound efekat polako gradi) stavi u bolju perspektivu, i pomogne ti da održiš motivaciju, pronaći ćeš u rečima koje slede. 

DNEVNO VS. NEDELJNO 

Recimo da odlučimo da se nekoj aktivnosti posvetimo jednom nedeljno (bilo da je u pitanju učenje nove veštine, objavljivanje na mreži, trening, evaluacija biznis ciljeva, itd.) – nakon godinu dana postigli bismo određeni rezultat. 

S tim na umu, hajde da vidimo šta bi se desilo ako bismo tu nedeljnu aktivnost prebacili u dnevnu? 

Računica je prosta, a ohrabrujuća. 

1x nedeljno bi rezultiralo sa 52 aktivnosti godišnje. 

1x dnevno bi rezultiralo sa 365 aktivnosti godišnje. 

Kada iz ovog iznad izračunamo kompaund efekat, dobijamo razliku od 7x

Ono što bismo ti i ja postigle za jednu godinu sa nedeljnom aktivnošću, ako bismo se umesto toga obavezale sebi da je radimo na dnevnom nivou – u tu jednu godinu kompaundovalo bi se 7 godina (rezultata, truda, napretka, znanja)!  

Da li ovo sada znači da MORAŠ da kreiraš svoj sadržaj svaki dan. 

Ne. 

Ali znači nešto drugo. Da ga kreiraš redovno

Bolje da kačiš 2,3 objave na IG i 1 dužu formu sadržaja nedeljno i tako godinu dana. Nego da 30 dana kačiš svakodnevno, zasitiš se, pregoriš i nestaneš na 3 meseca. 

Tvoj biznis je igrica koja se igra dugoročno. 

Da se vratimo na temu. 

Postoji još jedan nivo dublje. 

Interes od 1%. 

Kakav bi kompaund efekat bio ako bismo na tu dnevnu aktivnost sada dodale samo 1% više truda svakodnevno

Recimo samo jedan čučanj više nego juče ili samo jedna stranica knjige više nego juče? 

365 aktivnosti + 1% interes svakodnevno rezultiralo bi sa 3716 aktivnosti godišnje. Sada kada u ovom slučaju izračunamo kompaund efekat, dobijamo razliku od 54x

Dakle, sa samo 1% više truda dnevno, dobijamo 54 godine output-a u jednoj! 

Sledeći put kada pomisliš kako se ništa ne dešava i ne vidiš rezultate, seti se ovoga. 

Jer dok iz tvoje perspektive deluje da sve “stoji”, kompaund efekat radi svoj posao – kompaunduje

PS. Upiši se na moj newsletter ispod i svakog utorka dobijaš ovako sočne tekstove u tvom inboxu. 

Sa mnom možeš raditi kroz program KREIRAJ SADRŽAJ i naučiti kako da kontinuirano kreiraš vredan sadržaj za svoj online biznis bez bojazni da ćeš ostati bez ideja.