You are currently viewing Ne skači sa mreže na mrežu, nisi zec.

Ne skači sa mreže na mrežu, nisi zec.

Proveri da li si u nekoj od ovih grupa:

Već neko vreme si na mrežama kao ekspert u svojoj oblasti, kreiraš sadržaj, izgleda sve kako treba, trudiš se da održiš redovnost, a onda se desi život i nastane jedan kupus neredovnog sadržaja, pa samim tim i takvih rezultata.

Ili si u offline-u dugo, radiš sa klijentima, ali sada želiš da svoju ekspertizu doneseš i online. Zanima te koje mreže je najbolje da odabereš za sebe i koji tip sadržaja kako bi se što bolje i efikasnije predstavila i došla do svojih ljudi.

Ili pak počinješ od nule, imaš ogromno znanje, zvanje i svoje iskustvo u oblasti kojom se baviš, ali želiš od starta da sve postaviš kako treba, gde da kreiraš dužu, a gde kraću formu sadržaja i izgradiš kontinuitet – kasnije samo gradiš na ovim temeljima.

U kojoj god da si grupi, jasno ti je da je sadržaj ključ uspeha za tvoj online biznis.

Ako se ne posvetiš njegovom kreiranju i prvo daš (vrednost, pomoć, savet) kako bi dobila, ne možeš ni da očekuješ rezultate.

I ne, nije poenta u “više je bolje” kada su mreže i online svet u pitanju.

Nisi zec. Nema potrebe da skačeš po mrežama.

Od 2016. sam u digitalnom marketingu, a samo u protekle 3 i po godine sa Profom kreirala sam preko 700 IG objava, preko 130 newslettera, gomile blog postova…

Probala sam da budem i na IG, i YT, i blogu, i FB, i Discordu, i TikToku…

Ništa mi nije dalo bolje rezultate nego momenat kada sam odlučila da se fokusiram umesto da se rasipam.

Činjenica je da ćeš mnogo brže (i bez lupanja glave), sa mnogo manje grešaka – stići tamo gde si pošla ako ti neko jasno kaže:

  • Na koje mreže da staviš fokus kada je tvoj biznis u pitanju (tamo si gde je tvoja ciljna grupa)
  • Koju kratku, a koju dugu formu sadržaja da kreiraš i koliko često
  • Kako da kreiraš svoj štek ideja za sadržaj
  • Neko da te drži odgovornom da ćeš uraditi ono što dugo znaš da treba, ja sam tu da se pobrinem da to zapravo i uradiš

Spremna?

Sočne detalje o programu imaš ovde.

Popuni upitnik za selekciju ovde i dođi da radimo.