You are currently viewing Imaš „malo pratilaca“? Pročitaj ovo.

Imaš „malo pratilaca“? Pročitaj ovo.

Danas ću da ti stavim stvari u novu, zdraviju perspektivu kada je lupanje glave oko novih pratilaca u pitanju. 

Bilo da imaš 30 ljudi u svojoj zajednici, 330 ili 33000…  

Uzećemo najmanji broj- 30. Čisto da ti oduvam mozak

Ako uzmemo u obzir da jedan razred ima u proseku 30ak učenika… 

Da li si svesna koliko mnogo više truda i energije bi ti trebalo da okupiš taj broj ljudi na jednom mestu uživo?! 

Da li si svesna da su te svi oni zapratili jer ih zanima to što radiš i jer možeš im pomoći oko njihovog problema? 

Hajde da odemo korak dalje.  

Mnoge od vas ovde koje ovo čitaju imaju nekoliko puta više od 30. Stani sada i zaista osvesti to! 

Recimo da ih imaš oko 100, što je samo 3,4x više. Ti sa svojih 100 ljudi imaš 4 razreda koji su te u nekom trenutku zapratili jer su zainteresovani za to što radiš i imaju problem koji možeš da im rešiš

Evo kako to slikovito izgleda: 

Ako si prešla 1000 (znam da i tebe muči isto), pogledaj kako tek to izgleda! 

A onda dođeš i pitaš me: “A Profo, jel mogu ja da radim i ovu mrežu i onu i ovu...” 

Opsesuješ oko više pratilaca i skakala bi sa mreže na mrežu, a ne kreiraš redovno i ne prodaješ ovima koji su već tu.  

Tvoja je odgovornost da naučiš da kidaš kreiranje sadržaja i dostaviš vrhunski ljudima koji su odlučili da ti poklone deo svoje pažnje. 

Niko nije dužan ništa da ti da. Tvoji postojeći pratioci su ti dali tu pažnju svojom voljom, JER ŽELE. A tebi je fokus na “još, još, daj jooooš pratilaca”. 

Okreni ga! Fokusiraj se na ljude koji su već tu. 

Partnerstvo i pratioci 

Ovo je kao i u partnerstvu. Kad je teško, pomislimo da je trava zelenija sa nekim drugim, novim, “boljim”. Ja sam neko ko veruje da se u odnosu sa osobom koju smo izabrali sve može popraviti, osim zlostavljanja i prevare. 

Tvoj partner je tu jer želi, kao i tvoji pratioci. Daje ti ljubav, gestove, znake pažnje, pomoć, podršku JER ŽELI. Ne jer si zAslUžiLA! To mesto “ja zaslužujem” je mesto entitlement-a. Sa partnerom, sa pratiocima, sa svojim biznisom… 

Poenta? Fokus na ekipu koja je već tu na tvom profilu ili YT kanalu, gde god da kreiraš svoj sadržaj. 

Zapitaj se: 

  • Šta danas mogu da snimim/napišem, a mojim idealnim klijentima bi značilo? 
  • Kako mogu da dajem više iz mesta svog overflow-a (kad sam ja dobro, odmorno, naspavano)? 
  • Kako mogu da podsetim sebe da kreiram za ljude koji su već tu? 

Tvoj sadržaj je most koji spaja tebe i tvoju ponudu, sa svim ovim ljudima sa slika iznad! 

Preuzmi odgovornost i dođi da masteruješ kreiranje vrednog sadržaja za njih. 

Pozivam te da upišeš program KREIRAJ SADRŽAJ. Upitnik za selekciju popuni ovde