You are currently viewing Kako oživeti svoj Instagram profil?

Kako oživeti svoj Instagram profil?

Opao vam doseg? Muku mučite da vaš post u koji ste uložile gomilu svog vremena i dale puno vredosti, zapravo stigne do pubilke? Dobro mi došle u tekst u kome ćemo zajedno otkriti kako oživeti Instagram profil (koji možda umire).

Uvek trubim, pa ću i sada, o bitnosti vaše ciljne grupe.

Ne možete imati biznis, a kamoli uspešan IG profil bez nje.

Jasno definisana ciljna grupa

Zašto?

Volela bih da ste shvatile važnost jasno definisane ciljne grupe pa da samo napišem ’’zato’’.

No, šta je Profi da istrubi o tome još milion puta ako vam klikne i zapravo spasi vaš biznis.

Morate imati odgovore na pitanja iz ovog teksta na papiru (ili u wordu k’o što ja imam). Sve dok vam je tamo negde u malom mozgu – možete da se pozdravite sa bilo kakvim uspehom vašeg online biznisa.

Profa da ovo nema, na njenom profilu bi se našle objave i o kopivrajtingu (pisanju prodajnih tekstova), i o optimizaciji bloga za Google, i o email marketingu, itd.

Sve je to deo digitalnog marketinga koji volim.

Pa ipak, šta se nalazi na mom profilu?

Extra koristan sadržaj za moju ekipu žena sa digitalnim proizvodom/uslugom koje žele da im biznis raste uz pomoć Instagrama.

Evo sad iskreno…

Kada ste pročitale tu rečenicu iznad, odmah vam je jasno da li vi spadate u tu grupu ili ne. Jesam li u pravu?

Znam da jesam. Inače se ne bih bavila s ovim poslom.

Ovo je prvi i ključan korak. Kada budete primenjivale, bitno je da idete redom.

Drugi je:

Izazov od 30 dana sadržaja

Na osnovu odgovora koje ste napisale o svojoj ciljnoj grupi,  počnite da kreirate sadržaj za nju. Za vašu ekipiu.

Već znate da volim sve da objasnim na primeru, pa evo.

Profa je skoro redefinisala svoju CG. Sada je sav moj sadržaj usmeren ka njoj i nastala je ova objava:

I same vidite koliko je poruka te objave jasna. Jasno se obraća ženama sa online biznisom, mojoj ciljnoj grupi.

Sav budući sadržaj koji budem kreirala biće usmeren ka njima.

No, kako vam izazov od 30 dana sadržaja može pomoći da vaš profil raste?

Drugim rečima, kako oživeti Instagram profil uz pomoć ovog izazova?

Jednostavno je.

Instagram voli redovnost.

Najbolji i najbrži način kako oživeti Instagram profil jeste da se obavežete sebi (ili meni ako vam je lakše) da ćete u narednih 30 dana biti redovne i objavljivati jednu objavu dnevno.

Znam. Nije lako. Čak je i Profi koja se bavi time ponekad naporno. I to je ok!

Fora je što, jednom kad se profil ’’zaukće’’ što bi rekao Čkalja, možete da smanjite svoju aktivnost na objave svaki drugi dan ili tri objave nedeljno.

No, to je već druga tema.

Ovaj tekst čitate zbog odgovora na pitanje kako oživeti Instagram profil.

Dajem vam jasne korake.

Da li ćete ih primeniti i poslušati Profu, u potpunosti je na vama.

Dakle: 30 dana redovnog objavljivanja samo za vašu ekipu (tj. objave koje vašu ciljnu grupu gađaju baš tamo gde treba, pomažu im, imaju gomilu vrednosti i naravno – jasan poziv na akciju).

Sve ovo nas dovodi do trećeg koraka koji glasi:

Poruka dobrodošlice

Pre nego što objasnim šta je to, moram da primetim koliko su neke od vas tvrdoglave.

Da, dobro ste pročitale.

Profa kada deli nešto sa vama, bilo ekstremno korisne savete kao ovaj što ćete uskoro otkriti, ili gde da popijete najbolju kafu u Zrenjaninu – uvek deli ono što je i sama probala!

To je uslov i kada sam skoro dobila jednu eKnjigu na poklon.

Osobi od koje sam je dobila jasno sam rekla da ne preporučujem mojoj ekipi ništa što i sama nisam prošla. I da, ako mi se ne svidi ili osetim da tu nešto smrdi – ništa od preporuke.

I sad… desilo mi se da mi je par vas pisalo u fazonu: ’’Ali meni glupo da šaljem poruku dobrodošlice, ne bih da smaram ljude.’’

Ok.

Aj sad se lepo vratite na početak ovog dela o poruci dobrodošlice i pročitate ponovo.

NE DELIM SA VAMA NIŠTA ŠTO JA NISAM PROŠLA I ŠTO NE RADI POSAO!

E tako.

Sad… zašto je ova mini tehnika toliko moćna (ukoliko je uradite kako treba)?

Prvo, gradite zajednicu.

Ceo jedan tekst sam posvetila ovoj temi i u sitna crevca objasnila kako da napišete svoju poruku dobrodošlice. Kliknite ovde da pročitate.

Drugo, kada vide vašu objavu na feed-u, ljudi će se setiti da ste im poslali ovu poruku i vrlo verovatno pomisliti: ’’Pa ovo je ona što mi je juče pisla pa smo proćaskali, vidi se da joj je zapravo stalo. Još joj je i kul objava. Daj da lajkujem.’’

I treće, imaćete nepresušan izvor ideja za objave kako vam ljudi budu odgovarali na pitanje iz vaše poruke dobrodošlice koje je KLJUČ!

Kao što rekoh, imate detaljno u mom tekstu o izgradnji zajednice kako je napisati tako da vam donosi rezultate.

Ako hoćete vizuelno (ali mnogo sažeto), evo:

Dolazimo i do četvrtog koraka i odgovora na pitanje kako oživeti Instagram profil, a to je:

Postavljanje pitanja u opisu

Oživljen profil znači žive interakcije. Lajkove, komentare, deljenja, čuvanja.

Jedan od najlakših načina da pokrenete svoju ekipu da vam piše komentare jeste pitanje na kraju opisa objave.

Naravno, sve ovo pada u vodu ako vaša objava ne daje vrednost vašoj ciljnoj grupi. Neće je ni pročitati, a kamoli ostaviti komentar.

Takođe, želim da podelim da vama par hakova oko postavljanja ovih pitanja koja će vam pomoći oko toga kako oživeti Instagram profil:

  • Nikako ih ne započinjite sa ’’da li/je li’’ i slično. Jedini odgovor na takva zatvorena pitanja je da ili ne.
  • Započnite ih sa ’’kako, gde, kada, zašto’’. Ova pitanja su otvorenog tipa i komentari će biti kvalitetniji. Posebno ako ih pitate o njima. Ljudi vole da pričaju o sebi.
  • Prvo dajte, da biste dobili. Nekoliko minuta pre vaše nove objave, ostavite smislen komentar ispod 3 tuđe objave. Posebno ako imaju veze sa vašom branšom. I to od minimum jedne smislene rečenice nakon što ste zapravo pročitali tu nečiju objavu. Nikako samo smajli!

Ova 4 koraka su blago. No, hajde da vidimo gde je ključ za to blago jer bez njega ova 4 koraka ne vrede apsolutno ništa ako se ne urade kako treba.

Kako oživeti Instagram profil?

Sećate se kada sam na počeku spomenula da je bitno da idete redom ukoliko hoćete odgovor na pitanje kako oživeti Instagram profil i jasne rezultate? Zašto?

Jer ne možete da krenete u izazov od 30 dana sadržaja, a da nemate apsolutnog pojma za koju ciljnu grupu ga kreirate!

Ne možete da ostavljate komentare ispod tuđih objava, a da u svojoj prvo niste postavile pitanje.

Tako da ne budite razmažene i nemoj da vas mrzi!

Vaš biznis je u pitanju!

Osim ako ste ovde samo da eto, kao nešto pokušate i igrate se biznisa.

Onda Profa nije za vas.

Ako ste ozbiljne i odgovorne…

Pridružite se Profinoj mejl ekipi ispod:

The form you have selected does not exist.