You are currently viewing Kako da uspeš na Instagramu ako si u network marketingu?

Kako da uspeš na Instagramu ako si u network marketingu?

Stalno viđam isto. Ista imena (avon_mirijevo, aloe.vera.sanja, limes_anka) , isti princip, iste objave, gomila proizvoda, a 0 ljudskosti u network marketingu.

Inače ako sam nekome baš potrefila ime profila, slučajno je. Pisala sam iz glave.

Elem, zašto Profa piše blog post o network marketingu?

Zato što mi je dojadilo da dobijam pitanja o Instagramu od ovakvih profila koji očekuju magičnu pilulu uspeha i brdo para – a svi rade isto i niko nema rezultate.

I zato što ću sa ovim blog postom sve da stavim na jedno mesto i rešim.

Zapamti! Ako svi rade isto i nema vajde, ti moraš nešto drugačije inače o uspehu možeš samo da sanjaš.

Ovde ćeš pronaći i primere profila koji apsolutno kidaju svoju network marketing priču, ali jedva da spominju (ili uopšte ne spominju) proizvode i kompaniju.

A uspešno prodaju i zarađuju odlično.

U čemu je fora?

Nastavi sa čitanjem.

Ključno pitanje

Želim pre svega da te pitam…

Da li zaista veruješ da će tvoja objava sa slikom nekog Avon proizvoda ili Herbalife kutije šejka da ti magično stvori kupca?

Iskreno odgovori. Sebi.

Pa da je tako, Profa bi nakon svake objave o svom programu prodavala k’o luda, imala milione i živela na Novom Zelandu.

Ne ide.

Mora da se gradi poverenje, da se gradi zajednica i da se gradi tvoj brend.

Od tebe! Ne od kompanije. Ne od proizvoda.

Objasniću na šta mislim.

Ljude boli uvo za vaš (a i moj) proizvod

Posebno u network marketingu gde svi prodaju isto.

Zašto bi neko kupio Oriflejmov karmin baš od tebe, kad može da cimne komšinicu da joj da broj od drugarice koja se time bavi?

A ti si joj na klik daleko, nudiš ISTO i manje bi se ona cimala ako tebi pusti poruku na Instagramu nego da zove komšinicu, pa njenu drugaricu.

Jednostavno je.

Tebi ne veruje i nema izgrađen odnos sa tobom.

Pa kako to da rešiš?

Gradi brend od sebe, ne od kompanije i njenih proizvoda

Prvi korak je da jasno definišeš ciljnu grupu. O tome sam već pisala, klikni ovde da pročitaš.

Drugi korak je da obrišeš sve dosadašnje objave sa proizvodima, o kompaniji, itd. i lepo kreneš od 0. I objavljuješ samo i konkretno za tvoju ciljnu grupu.

Postani ekspert za jednu temu. Da kad neko nekog pita za preporuku za negu lica, da se taj neko odmah seti tebe.

Nije poenta da prodaješ sve iz Avona!

I nakit, i šalove i kozmetiku i šminku i gelove za tuširanje.

Samo zbunjuješ svoju ekipu!

Umesto toga fokusiraj se da postaneš ekspert u jednoj oblasti (na primer za negu lica) i kroz tu oblast nudi proizvode tvoje kompanije koji su usko vezani uz tu tvoju oblast.

Kako?

Sad ćeš da pročitaš kako bih to ja.

(i Profa zna dosta o email marketingu, kopivrajtingu, optimizaciji za pretraživače što je sve deo digitalnog marketinga, pa ipak – ne rasipa se i jasno govori da kod nje učite kako da kidate vaš biznis preko Instagrama)

Šta bih ja radila da sam u network marketingu?

Daću vam dva primera.

Prvo

Recimo da sam u nekoj kompaniji koja ima proizvode za dodatke u ishrani (lupam sad, nemam pojma o tome, samo dajem primer).

Otvorila bih IG profil pod svojim imenom i prezimenom ili nekim lako pamtljivim pseudonimom. Možda @jedi.a.mršaj, ne znam ni da li je gramatički ispravno uopšte. Nije to ni poenta.

Na tom profilu bih se naravno našla ja, moje slike, moja videa (IGTV i Reels). Ali pored toga i karusel objave sa savetima:

  • 3 lagana obroka uz koja ne gladuješ za pola sata
  • Kako da ubrzaš svoj metabolizam
  • Način da ZAPRAVO zavaraš glad, a ne mučiš sebe
  • Zašto ljudi ne veruju u moje ’’jedi, a mršaj’

Kroz te objave bih stalno spominjala free konsultacije od 20 minuta preko Zoom-a gde bih saslušala šta to boli moju ekipu, gde im škripi i slično. Zatim bih im tu ponudila proizvod koji je ili moj neki program ishrane i treninga uz proizvode kompanije.

Ili bih stalno spominjala kroz te objave i videe kako koristim sjajne dodatke u ishrani koji mi daju X rezultate. I ko želi da sazna više, da mi se javi u inbox.

Takođe bih otvorila YouTube kanal gde bih jednom nedeljno objavljivala videe (recepte koje spremam koji sadrže proizvode moje kompanije, treninge za moju ekipu, vlogove, itd.) i taj sadržaj bih isto promovisala na Instagramu.

Ako ne volim da se snimam vizuelno, snimala bih podcast sa istim temama i to promovisala na IG.

Ako volim da pišem (što i jeste slučaj), pisala bih blog na iste teme i onda blog tekstove promovisala na IG.

U svemu tome bih prirodno, logično i nenapadno spominjala proizvode koje koristim i da ih ljudi mogu poručiti preko mene.

Drugo

Recimo kompanija poput Avona.

Napravila bih profil na IG o šminkanju na kome bih delila savete o:

  • Kako da se našminkaš za svadbu
  • Nauči da izvučeš ajlajner kao pro
  • Šminka za izlazak, sve što treba da znaš
  • 3 vodootporne maskare za plažu

Takođe bih se pojavljivala ja, moje slike i videa. I kroz njih, a i kroz ove objave iznad bih spominjala da sve proizvode koje koristim i pokazujem na profilu možete poručiti preko mene u inbox (ili gde god već, ako je online kupovina).

Isto bih snimala make-up tutorijale za YouTube i primenila isti model kao malopre za ishranu.

Takođe bih imala svoju online radionicu šminkanja gde bih obučavala žene kako da se same šminkaju recimo za izlazak, za svečanosti, za svaki dan i na kraju pravilno skidanje šminke. 4 nedelje, jednom nedeljno sastanak na Zoomu, dobijaju i snimak.

I u toj online radionici koristim proizode svoje kompanije, govorim koji valjaju i spominjem da mogu poručiti preko mene.

Pouka

Kao što vidiš, ni u prvom ni u drugom slučaju NIGDE ne smaram sa slikama proizvoda, utiscima o kompaniji i slično.

Ja sam u prvom planu. Moja ličnost, moji saveti i moj brend.

Pa i da se desi da kompanija crkne, bankrotira ili šta god, ja i dalje imam stabilno sve na nogama, samo promenim kompaniju i obavestim sadašnje klijente o razlozima.

I to je to.

I ne, ovo ne znači da smete da mi šaljete vaše poslovne ponude vaše kompanije.

Imam svoj biznis, svoje klijente.

Oćeraću vas iz inboxa. 🙂

Odlični primeri iz prakse

Hoću da podelim sa tobom nešto opipljivo.

Ovo Profino je šbbkbb (šta bi bilo kad bi bilo). Daću ti primere profila koji rade upravo ovo što sam opisala i u tome kidaju.

Prva je @makyfitgirl

Pogledajte njen profil. Ima li gomilu slika o Herbalajfu? Jok. A opet, kida u tome i mega je uspešna.

Isto tako imamo sjajan primer zrenjaninskog para @ana_robi_cipak. Ista meta, isto odstojanje. Nigde ne smaraju o kompaniji i proizvodima, a opet su uspešni u tome što rade.

Zatim imamo moju žensku @casback_sa_ivanom koja je bila na mom programu. Nigde nije My World cashback sistem u prvom  planu. Ona i njeni sveti jesu!

Zapratite ih svo troje ako se bavite network marketingom. Bez obzira da li vas zanima ili ne.

Stećićete utisak kako se to radi kako treba, zanimljivo i zabavno, bez smaranja ljudi.

Gde da se edukuješ dodatno?

Sjajna Anita Falamić. Klikni ovde za njen FB page.

Fenomenalna je u tome što radi. Ja bih je zapratila i ukljućila obaveštenja da mi stignu kad god ide lajv da sam u network marketingu.

Zaključak

Staje u jednu reč.

PRIMENA.

Kreni.

PS. Sad da radim u nekoj kompaniji ovde bi bio link za uključenje preko mene (NE ŠALJITE MI PONUDE, OVO JE ŠEGA I POŠALICA!)

Ali pošto nije tako, pozivam te na nešto drugo. Upiši se ispod i postani deo mog newslettera.

Svakog utorka u tvom inboxu te očekuju saveti o biznisu i Instagramu.