You are currently viewing 3 stvari koje tvoj sadržaj mora da ima

3 stvari koje tvoj sadržaj mora da ima

Ovo ti dođe kao kada praviš čiz kejk, 3 sloja koja čine da čiz kejk bude čiz kejk. Bez nekog od slojeva – ma koliko druge spremimo savršeno, to nije baš to i uvek nešto fali. 

Kada kreiraš svoj sadržaj, bilo za IG, blog, YouTube… ove 3 stvari su vrlo bitne da bi tvoj sadržaj bio potpun i služio svrsi

A svrha mu nije da kačiš nešto ultra lepo, što pomaže ljudima i glumiš Majku Terezu. 

Svrha tvog sadržaja je da približi tvoj način rada, tvoju filozofiju i ponudu tvom idealnom klijentu. 

3 sastojka za tvoj sadržajni čiz kejk 

  • Da uhvatiš pažnju sa sadržajem 
  • Da daš vrednost kroz njega 
  • Da tvoj sadržaj ima poziv na akciju 

Pa hajde da dublje uđemo u svaki sastojak. 

Kako da uhvatiš pažnju sa svojim sadržajem 

Nije isto kada prva stvar koju ljudi vide kada nalete na tvoj sadržaj bude recimo: 

Senzualne tehnike zavođenja pogledom. 

Ili kad kažeš: 

Kako da zavedeš svog muškarca samo pogledom tako da traži još. 

Prvo je generičko, već viđeno i ne bi pokupilo toliko pažnje. Dok drugo (za osobu koja uči druge žene da budu senzualne, ženstvene, da probude svoju žensku energiju) gađa u centar idealne klijente te osobe i hvata pažnju na keca. 

Evo još nekoliko primera da vidiš kako moj mozak radi kada kreira sadržaj. 

Umesto: 3 benefita joga poze zvane mačka. Rekla bih: Kakve veze imaju joga i mačka? 3 benefita istoimene poze. 

Umesto: Savladaj osnove engleskog. Rekla bih: Znaćeš da se snađeš na bilo kom putovanju uz ove osnove engleskog. 

Umesto: Uredi svoj LinkedIn profil. Rekla bih: Kako da urediš svoj LinkedIn profil tako da firme cimaju tebe za posao. 

Umesto: Kako da smiriš dečiji tantrum? Rekla bih: Dete ti vrišti? Evo kako da ga smiriš, a da ne izgubiš kontrolu. 

Umesto: Problem sa hormonima? Evo rešenja. Rekla bih: Kako tvoji hormoni utiču na tvoj odnos sa partnerom. 

Umesto: Programiranje za seniorski nivo. Rekla bih: Kako da proveriš svoje znanje i budeš siguran da si za seniorsku poziciju programera. 

Moj um sa lakoćom alhemizira objavu koja je generička, već viđena… u sadržaj koji hvata pažnju samo tvog idealnog klijenta. 

To je jer već godinama kreiram sadržaj i vežbam ovaj mišić. 

U prve 3 godine Profinog postojanja, kreirala sam preko 700 objava za IG, preko 130 newslettera

Pre toga, kroz freelance angažovanja od kafića do udruženja građana. Pa i na bivšem poslu u marketinškoj agenciji. 

Zato mi to sada ide sa ovolikom lakoćom i mnogo se zabavljam kroz proces. 

Ovo je jedan od omiljenih aseta mojih klijentkinja sa programa KREIRAJ SADRŽAJ

Od klijentkinje sam dobila komentar: ‘’Bukvalno si mi ovom idejom rešila problem koji imam, a to je da u objavama sa malo ciljanih reči prenesem poentu.’’ 

Stoga se ne plaši da se zabavljaš i direktno, malo i cocky – obratiš SAMO svom idealnom klijentu i time uhvatiš pažnju. 

Sledeći korak je: 

Kako da daš vrednost kroz svoj sadržaj? 

Kada je tvoj prvi sloj čiz kejka spreman – uhvatila si pažnju svog idealnog klijenta, sada je potrebno i da je zadržiš. 

A to je tako što će tvoj sadržaj biti vredan tvom idealnom klijentu. Pomoći mu da uradi nešto lakše/brže. Osvestiti mu neki problem. Rešiti mu neki problem. Itd. 

Ako to ne dobije kroz tvoj sadržaj, džabe si uhvatila pažnju i njih milion. 

Volim ovo da upoređujem sa dejtovanjem. 

To ti je kao kad neki muškarac uhvati tvoju pažnju, pozove te na dejt i tokom dejta skontaš da vam se ne poklapaju vrednosti i nije ti baš zabavno. Čak i da započnete vezu, ne bi dobila ono što tebi treba, odgovara i u čemu uživaš. 

Isto je i sa sadržajem. Ako samo hvata pažnju, a suština ne daje vrednost – džaba. 

Nije poenta da pišeš portalske klikbejt naslove, a sadržaj šupalj. 

Kako da znaš da li je tvoj sadržaj vredan? 

  • Da li ti govore sa je inspirativan? 
  • Ili da im je pomogao oko nečeg konkretno? 

Jer inspiracija je jeftina. Ima je svuda. Ljudi mene kad sretnu, inspirisani su mojom pojavom, voljom i hrabrošću jer nikad nisu upoznali osobu sa invaliditetom koja uživa i radi ono što voli. 

I da, to je lepo. No to mi ne plaća račune za firmu. 

Račune za firmu mi plaća to što neko od vas čita moj besplatan sadržaj, napravi rezultat bez da mi da paru i onda odluči da dođe na program KREIRAJ SADRŽAJ. 

Napisala sam ceo jedan blog post o ovoj temi. Pročitaj ga ovde kako bi znala da li je tvoj sadržaj vredan ili ispirativan. 

Sada, kada i drugi fil imamo spreman, čiz kejk nije čiz kejk bez onog ukusnog trećeg sloja odozgo. 

A to je… 

Poziv na akciju 

Sadržaj bez poziva na akciju ko putovanje na more, al ti uđeš samo do članaka. 

Nepotpuno i besmisleno. 

Nisi Majka Tereza, tvoj biznis dobija titulu biznisa tek onda kada ti pravi pare. A onda lako sa tim parama upravljaš i deo daš u stvari, udruženja, humanitarne svrhe koje želiš da podržiš. 

Jedan i jasan poziv na akciju po jednom komadu sadržaja. 

Obično onaj od koga imaš leba da jedeš. 

Nikako:  

  • Lajkuj ovu objavu 
  • Podeli na stori 
  • Komentariši XY 
  • Sačuvaj objavu ako ti je značilo. 

Ne, ne i ne. 

Kao žena koja je ekspert u svom polju, jasno vidiš kakve promene i rezultate imaju tvoji klijenti koji rade sa tobom. 

Normalno je da želiš još ljudi kojima je dojadilo da muče istu muku, a za koje ti imaš rešenje i možeš da im pomogneš. 

Da nije tako, ne bi se time ni bavila, logično. 

Stoga uvek pozovi ljude na jednu ponudu i jasno. 

Nećeš ništa postići tako što ćeš u svojoj objavi napisati: upiši se na moj newsletter, pridruži se mom programu i uhvati se za uši i igraj. 

Namerno preterujem jer ćeš ovo sigurno zapamtiti. 

Želiš primer? Ide. 

(sa ovim ćeš ujedno završiti i poslednju ukusan sloj za sadržajni čiz kejk koji je spreman za konzumiranje) 

Poziv na akciju u praksi 

Znam da si svesna da je kreiranje sadržaja ključ uspeha za tvoj online biznis i most između tebe i tvog idealnog klijenta. 

Ono što ja mogu da ti garantujem jeste da ćeš nakon 2 meseca fokusirano iskreirati finu gomilicu ultra vrednog sadržaja za svoj online biznis koji MOŽE rezultovati: 

  • Sa više interesovanja za tvoju ponudu 
  • Dolasku do novih ljudi na mreži 
  • Ne lupanju glave “Šta objaviti?!” 
  • Mnogo manje umnih govanaca oko sadržaja, IG, fokusa, itd. koje rešavamo kroz koučing 
  • Više vremena za ostale bitne stvari jer ovu imaš posloženu. 

Program KREIRAJ SADRŽAJ je otvoren. Upiši se ovde i na mejl će ti stići upitnik za selekciju kandidata. 

Ako prođeš, moj um postaje tvoj najveći aset u narednih 8 nedelja.